وبلاگ رسمی امیر حسین آقاپور

جایی برای شناخت بیشتر !!!

وبلاگ رسمی امیر حسین آقاپور

جایی برای شناخت بیشتر !!!

وبلاگ رسمی امیر حسین آقاپور

خیلی زیباست وقتی از جسمی بی جان مثل دوربین و شور و شعور درون فیلمساز ، فیلمی زاییده می شود که جانی تازه به بیننده می دهد و من عاشق این اتفاق هستم !

Istagram : www.instagram/Amirhossein.aghapour
aparat : www.aparat.com/Amirhosseinaghapour
Facebook : www.facebook.com/amirhossein.taha.7
linkdin : www.linkedin.com/in/amirhossein-aghazapour-901457142

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

سری دوم مجموعه «عقبه» روی آنتن می‌رود

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳ ق.ظ

اولین قسمت از سری دوم مجموعه مستند داستانی «عقبه» به کارگردانی امیرحسین آقاپور در هفته دفاع مقدس روی آنتن شبکه افق می رود.

امیرحسین آقاپور در رابطه با تازه ترین فعالیت خود به خبرنگار مهر گفت: دو هفته پیش تصویربرداری مجموعه مستند داستانی «عقبه ۲» به همراهی یک تیم کاملا سینمایی به پایان رسید. این مجموعه به تهیه کنندگی خانه مستند انقلاب اسلامی هم در محتوا و هم فرمت کار، سبک جدیدی برای گفتن دارد. حتی در تیتراژ هم از تکنیک گرافیکی نوینی استفاده کردیم که تا به حال نمونه ای در ایران نداشتیم. قرار است اولین قسمت این مجموعه در هفته دفاع مقدس از شبکه افق پخش شود اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

وی افزود: فصل اول این مجموعه به کارگردانی احمد کشاورز جلوی دوربین رفت و من به عنوان مدیرتولید حضور داشتم. خوشبختانه از کار استقبال شد و مورد توجه مخاطبان و مسئولان قرار گرفت. همین مساله انگیزه ای شد تا سری دوم هم ساخته شود اما از آنجایی که کارگردان درگیر مشغله های دیگری بود کارگردانی را شخصا به عهده گرفتم و احمد کشاورز به عنوان مشاور هنری همراهی مان کرد.

آقاپور درباره تفاوت های «عقبه ۲» با فصل گذشته آن اظهار کرد: مجموعه «عقبه» به معرفی مشاغلی می پردازد که در زمان جنگ استفاده می شد. به عنوان مثال مکانیکی که در روزهای جنگ ماشین های جنگی را تعمیر می کرد جلوی دوربین ما آمد و از خاطراتش صحبت کرد. این افراد کاراکترهای واقعی هستند و ما با بازسازی صحنه هایی که آنها زمان جنگ دیده بودند از تجربیات شان بهره مند می شویم. این فصل تفاوتی با سری قبل ندارد و در ادامه همان کار مشاغل جدیدتر معرفی شدند.